|
|
|
2010 年 9 月 28 日 星期二  |
|
2010-09-28 |
分類: 未分類 |
|
今日好多人冇返:(
maths琴晚溫左個幾鐘,
有d唔識同做唔哂-__-
明明識既野做個陣又唔肯定/_\
音樂堂比miss lee鬧..
真係好惡好惡架:(
因為我唔唱歌,其實佢上年好似都有話過我冇唱歌,
但係就冇今次咁惡 所以我唔記得左orzz
如果我再唔唱考試0分 冇得參加比賽/_\
唔知點解今次比佢鬧完會唔開心v__v
我下堂一定一定會唱!
返到屋企先知唔記得帶英文書..
返返學校拎 見到puipui太好喇XDDD
佢陪我返學校:$ 我都想去個婚禮haha:$
快d好返啦!:$
|
|
發表時間:2010-09-28 05:38 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
yu109 於 2010-09-28 09:59 PM 發表:
cM''']]
|
網主回覆
[ 網主留給俏俏話的回覆 ]Posted at 2010-09-29 05:49 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
py_542 於 2010-09-28 05:48 PM 發表:
1:)
|
|