|
|
|
2010 年 9 月 29 日 星期三  |
|
2010-09-29 |
分類: 未分類 |
|
今日我小息再去搵miss lee,
佢坐係佢個位到出都唔出黎..
一見到佢又比佢鬧:(
真係好惡好惡:(
佢話我上堂唔肯唱歌唔會比我參加比賽:(
我望住佢 我講唔出應承佢我會唱歌
最後都係話唔會幫我報
跟住佢冇再理我我就走左
好耐都冇試過比完老師鬧會唔開心
佢坐係到唔肯出黎佢冇尊重我
因為我都唔尊重佢
佢講完就唔理我 我都唔想同佢講野
我唔會再搵佢阿!
唔鐘意比人咁惡鬧我阿!
每日都聽書 抄齊筆記 溫書都係唔合格/_\
最遲知:(
|
|
發表時間:2010-09-29 06:01 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
yu109 於 2010-09-30 10:46 PM 發表:
cM''']]
|
網主回覆
[ 網主留給俏俏話的回覆 ]Posted at 2010-09-29 09:54 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
[ 網主留給俏俏話的回覆 ]Posted at 2010-09-29 09:52 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|