|
|
| |
| 2006-07-26 |
快D到8月中....
大前日果幾日夜晚日日打馬屌,打到3、4點先訓,朝早又成1:00先起身..
呢兩三日下午都同媽子、家姐去大快活食野、傾計.....媽..嘜牙ki真系會咩,個個刀大過了,佢刀系一樣
,佢刀會有自已既節目,雖然大家刀想,但始終刀無太可能!!!!
呢兩三日夜晚同家姐睇「宮」睇到成三點先訓,我覺得個結局吾系幾好!!!!
好耐無on msn了.......就算on刀一on就off...
好想去玩水上game....
|
| 刊登時間︰2006-07-26 12:35 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|