喂喂!各位精"靈"!
二月一日及二日係家長日,為佐方便我安排見家長的時間,又唔駛我約佐你0地之後你0地又自己調來調去,咁我有以下0既安排︰我會將見家長0既時間分為三段,第一︰星期五下晝、第二︰星期六上晝、第三︰星期六下晝。咁你0地要做0既就係返屋企問吓邊個時間會方便家長多d,然後星期一返來話返我知,暫時只可以選擇第一、第二或第三段時間,其他0野就等我安排。
因為我知有d家長要返工,所以時間方面要大家就一就,呢點無問題,但請你0地我問佐家長先,唔好到我星期一問你,你又咩都唔知呀!
你0地終於考完試啦!恭喜晒!好好享受吓咁個weekend0既假期啦!have fun!
|