歡迎來到---2E班的天地

 

我們e一班
我們e一班,有緣在2007-2008年度在同一屋簷下,一起學習,一起成長,希望今年的相處會為大家帶來一個美好的回憶。
wanwan2e
暱稱: 我們e一班
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-08-19
對2E的感覺--
2E LAST DAY
風流是我'''
依依不捨
文章分類
全部 (21)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 21
留言總數: 297
今日人氣: 0
累積人氣: 3510
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 1 月 18 日  星期五   晴天


有關家長日宣佈 驚訝 分類: 未分類

喂喂!各位精"靈"!

二月一日及二日係家長日,為佐方便我安排見家長的時間,又唔駛我約佐你0地之後你0地又自己調來調去,咁我有以下0既安排︰我會將見家長0既時間分為三段,第一︰星期五下晝、第二︰星期六上晝、第三︰星期六下晝。咁你0地要做0既就係返屋企問吓邊個時間會方便家長多d,然後星期一返來話返我知,暫時只可以選擇第一、第二或第三段時間,其他0野就等我安排。

因為我知有d家長要返工,所以時間方面要大家就一就,呢點無問題,但請你0地我問佐家長先,唔好到我星期一問你,你又咩都唔知呀!

你0地終於考完試啦!恭喜晒!好好享受吓咁個weekend0既假期啦!have fun!






訪客留言 (返回 wanwan2e 的日誌)


wanwan2e 於 2008-01-20 12:02 PM 發表:
得得得!

大家盡量"就"啦!無問題0既!:)

你0地都咁乖(!!)唔駛怕見家長0既•••• :)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



FlyAngel 於 2008-01-20 11:30 AM 發表:
阿寶媽咪想星期六上晝!!!
最好早d...盡量早d啦 q^O^p
唔該哂...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



V-E-N-U-S 於 2008-01-19 03:02 PM 發表:
Yeah~!~
同學仔"焯恩"第一次上班BLOG咋,,
多多指教啦^^~~
至於家長日出席既時間...
等我問下媽媽先~~
她唔需要上班,但節目豐富到不得了= =")
++miss kwok++
請容許我星期一先覆到你>
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



鵬。哥 於 2008-01-19 10:15 AM 發表:
小鵬媽媽話想星期六下晝啊''
最好系2:00以後添''
MISS KOWK..細路仔吾識世界..
開恩阿''
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



CythereaLove 於 2008-01-18 10:02 PM 發表:
我一定要星期五下就,,
因為我唔要我brother跟我去見miss kwok,,
為左唔好令miss kwok有d咩陰影,,
我一定要星期五下就!!!(堅持)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]