「•. .. 당신과 내가 보관 지금 가서 그냥 물 걸렸습니다 숨겨진 수 있습니다. 』"
我【永遠▲也會記べ住,從前-現在!❤你對我★做凡0快樂與↘傷心事
最新文章
等你一輩子也心甘情願
我的心永永遠遠也不下...
哥,不要這樣吧!!!
派位!開心?傷心?
珍惜.緣份
好友名單
文章分類
全部 (20)
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 20
留言總數: 73
今日人氣: 3
累積人氣: 656
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 1 月 23 日  星期六   寒冷


痴線佬架"羅"事 開心 分類: 未分類

 今日我一翻到補習社                    

跟住有個痴線佬同我講                                                                                                                                                                                                                                                

哈哈~~~~~                                                                                                                                                                                                                                                                      

我問我個friend"祼"咗你個phone No啊!!!!                                            記得留個comment俾我啊!!!                                                                                                                                                                                                            

And Then一件好羅架事就發生啦............                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                

果個痴線佬祼咗自己个電話出狸                                                                                                                                                                                                                              

 跟住係我面前打電話俾我                                                                                                                                                                                                                                            

 因為佢想證明佢真係有我電話                                                                                                                                                                                                                                    

 跟住電話通咗,不过冇人听                                                                                                                                                                                                                                              

感佢就以為係我cut佢線啦                                                                                                                                                                                                                                              

所以佢就係留言信箱到留咗个言                                                                                                                                                                                                                                

 咩??.............                                                                                                                                                                                                                                                                    

温詠琪(即係我呀!!!!!!!!)低低地架                                                                                                                                                                                                                                    

後狸佢問我咩你个電話冇響过咩????                                                                                                                                                                                                                        

 跟住我話吓冇啊!!!!!!!!!                                                                                                                                                                                                                                                    

点知原來係佢個fd俾咗個流架電話冧把佢                                                                                                                                                                                                                    

後狸果个人打翻俾佢問                                                                                                                                                                                                                                                  

咦!边个係温詠琪啊???                                                                                                                                                                                                                                                  

靚女狸架,如果係我唔區架                                                                                                                                                                                                                                            

点知个痴線佬听完之後                                                                                                                                                                                                                                                  

驚到打尿震   即刻cut咗線 






訪客留言 (返回 wanwingki 的日誌)


Roy_0403 於 2010-01-27 03:11 PM 發表:
......o咗xD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yii27 於 2010-01-24 06:04 PM 發表:
靚女黎咖-[]-?
0rz-_-
c0mment
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





wanwingki
暱稱: 傻妺=]
性別: 女
國家: 香港
地區: 九龍城區
« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
站內搜尋