輕輕把眼淚擦去
繼續承受那可怕的痛
或許你們會說我笨 係味FD先,係架就記住留個comment俾我
但我從不後悔 就算唔係都要留啊!!!
因為在我心目中的 如果唔係我唔肯過你架!!!
愛情
己經變得不完全
沒有了你就是現實
不再倦戀..........