沒有程亮日子第2日*
依幾排都發生左D特別既事*
好幾次...我都想打日記嫁...
但是...好懶-_________-'SO SOR嘛*
反正我都係打俾自己睇嫁喇!!!哈哈`
UM...不知講下今日喇...
今日好悶/_________\'
上P.E堂既時候...考試- -'
考人跳繩同SIUP'- -'2樣都好差耶!!!!!!!!!!!!!
今日HILLA又冇番*好撚悶嫁嘛 '
嗚>/\<"
之後...放左學...
我去左搵潘婷個D...
之後,,,去左打波波,,,
打打下,,,好累,,,/_______________\'
唔知點解...黃迪軒走過黎...捉住我2個手臂- -'之後,,,塊面癡得好近'
跟住,,問,我,,我知唔知咩叫推車= ='鬼知咩!!!!!!!'
之後,,,我先放左個心,,,'
之後,,,去左M記買野食*
又見撚到溫X樂囉!超黑仁憎\_____________/'(極度討厭*)
唉...番左HOME HOME...媽咪今天煮餃子/\/\'
好正呀!!!!!/\/\'
訓喇!
聽日唔洗番*
|