好開心ar!!!
今晚同妙常.陳潔靈去睇同學仔合唱團ge表演,途中見到好多同學仔!哈哈!
睇完表演,一班同學仔一齊去食消夜~食完消夜去街街~行到12點~
呵呵!!!好少會咁夜同同學仔去街街~好開心ar!!^^
去完街街,返到屋企門口一開門,聽到屋內有聲...(死啦~5通有小偷!!@o@!!)
推開門一睇(心驚驚).....哈哈!!原來係媽咪!^^
超開心!!難道上天聽到我ge願望!!(希望有屋企人陪我過生日)~~~