๑IDIOT - WATER๑∥
YO..
B-boy~
water789
暱稱: 傑
性別: 男
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-10-28
2010-09-24
2010-09-19
2010-08-21
2010-08-15
文章分類
全部 (130)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 130
留言總數: 621
今日人氣: 0
累積人氣: 4035
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 5 月 9 日  星期日   晴天


再辛苦都要繼續.. 分類: 未分類

今日12點幾起身..

尋晚跳完舞返屋企又做體能

成身都好攰,好痛...

之後又系食野,電腦..

火柴哥同coco姐鬥屌xd...

食完晚飯就落去玻璃..

落到去陪文仔,JJ 過花都食野...見到炸旦wor xd

食完就過玻璃.孖仔,goco果d都係到...

之後開始跳...岩岩跳超攰...跳跳下冇哂攰既感覺~~~

係咁練招..希望聽日唔會抄招啦!!!!

跳到10點幾..goco果d話飲酒,肥側話請埋我...咁梗係飲啦xd

坐係到同佢地傾計,飲酒...

鬼仔,牙敏果d黎左...

之後佢地成班係到猜枚...

我同火柴果d就係到練footwork...

除3跳...跳到成身濕q哂...爽...

跳到12點...太攰..睇佢地猜枚..好好笑~~~

睇到12點幾返屋企..

聽日就比賽噜...希望唔好抄招啦..

有40幾隊-口-....只少入8強!!!!!!!!!!

火柴果隊都要+油~~~



2010 年 5 月 8 日  星期六   晴天


2010-05-08 分類: 未分類

今日12點幾起身..

食野..打機..睇片..等等~~

咁就hea到6點幾..

之後落去等火柴一齊出天平..

同佢傾左d野..又唔知搞咩..麻煩..

去到世文,昌果d都係到...

之後就上堂..

9點左右上完堂..同佢地食野..

聽到個肥婆係到鬧人.haha..

食完去天平樓上..去到孖仔,goco係到.

琦琦黎埋-3-

冇喇叭用住..係到吹水..打機 haha...

之後牙海狗大佬黎到A_A有喇叭用..就跳噜..

熱到仆街...濕哂件3..

跳到11點幾係果到吹陣水..

之後成班圍住海狗黎打..打左勁耐...笑死我..蛇型-3-

打完就成班去搭車走...

昌同肥側又係到撚手..笑到.. 同火柴睇張報紙..笑到仆街...

落車返屋企...

唉..呢排整傷條腰好痛

5月9號!!!!

好想知你個心諗咩/_\