今天有個朋友無啦啦哭啊,我就立上搵肥妹仔啦,無幾耐有一大幫人在他身邊,跟住我走過去問佢做咩啊,佢沒有說話只是戈頭向下囉,到左下午睇到佢和miss談話,我就說左一句問候說話,今日老榮無返學仲2為佢唔跑先,返到家上msn啊盛哥叫我上skybe,老榮叫我去佢個邊一起去水塘玩過,跟住我話等你回下氣先,因為佢昨天都有去跑步,佢話唔洗仲串串共,咁我未去囉,去到就開始跑啦,開頭佢係我前邊跟住我就開始用力快過佢,一圈之後就離我一百米到啦,到第2圈回頭睇下好似老榮追緊黎,我係咁跑啊,睇睇下係第2個黎,跟住一百米行路回去,其實老榮都勁左好多啊,跑左一圈幾先停,之前的他一圈唔到就死左啦,再+上昨天佢都有跑呢,.......我win左都無串佢+,大家都係玩下姐,友誼波啊嗎,,好啦
訓覺啦要早訓早起.........大家晚安啦
|