一早水星就打電話黎叫我出去玩啦
後黎我就幫呀媽交埋d屋租,煤氣費...
就走左去葵興搵水星啦
同水星係日星玩左個幾鐘之後
走番去葵芳neway到唱k 爽呀~!!
唱左過幾鐘之後
我叫水星黎我屋企等埋我細佬返黎
再一齊去深水埗溜冰....
好耐都未溜過啦 真係好玩
玩完到7點幾啦 就叫埋細佬一齊走去買電腦mo
買完就返屋企換條褲去葵涌運動場搵呀鵬跑步啦
=.='點知去到鵬哥都未到 ..... 重搞到我跑過去team
真係..... 我見搵佢唔到 所以我自己一個跑啦
跑左兩個圈鵬哥突然係我後邊出黎 ~_~唉 岩岩先到....
之後我就同鵬哥跑左十幾過圈啦
我同佢一邊跑一邊傾計就跑左咁多啦 真係搞野^^
我重約左佢 下次出黎游水 team ....
跑完步就番屋到玩玩icq 同online 就訓啦
放假真係爽呀 ~!! i like 放假 |