| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 12 月 25 日 星期五  |
| MERRY X'MAS!! |
分類: 未分類 |
今日好早起左身..呢排成日走出廳瞓都瞓得好好!!
唯獨是昨晚..我一番入房瞓就發惡夢..
我呢世人都唔要有人係我面前用殘忍既手段殺人!
好彩都只係一個夢..如果唔係我要活係陰影下面..
一早就幫媽咪拎d雞翼去呀姨屋企..跟住出左去同婷行左陣,,
之後去左佢屋企hea,,hea到佢番工都未遲..
因為姨就住係好近..去左佢屋企bbq!
今次食得唔多野!之後抽獎!
抽唔到煙屎冇現金獎!真係冇運..
不過都有四份禮物..!收獲唔錯!
不過呢排發生左好多事..點解我覺得自己.......
算了..反正我不嬲都係唔好彩個個..
anyway..我今日好開心..
Merry CHRISTMAS
|
| 發表時間:2009-12-25 11:59 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 22 | »
|