■□■□■□■□■□■□■□■□   
  "..*
其中
對方,,[][]
          ★倒
不如[[分手
]]吧...
□■□■□■□■□■□■□■□■
               

wawa10502
暱稱: ﹏'''♣ B b° --*
性別: 女
國家: 香港
« August 2015 »
SMTWTFS
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
最新文章
Shit-->....*
17/07
LAST DAY*=]
期待*!
牙火(00)"
文章分類
全部 (88)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
jobe*
`° '-♣ c肚
方包*..''
最近訪客
最近沒有訪客
>w<
日誌統計
文章總數: 88
留言總數: 1
今日人氣: 0
累積人氣: 2489
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
 




                          2006 年 6 月 19 日  星期一                                  
               
               我要繼續同你們[[要癲得癲]]!. . .,好嗎?

                   

OH*YA._<   

    


OH!!又收到你封信信了=/\/\*[
金次多左好多字AND幾版<紫>"
●●●OKOK.我會比心機的--->BUT有樣野就唔得了"
你出返黎之後!!我實比你體我個日記仔的..*
呵呵呵.."要打我<PAT*PAT>哇-[]-
好.."你夠疆就-來牙!!西貢璧屋....??
離我呢度好好好近姐.."1個半鐘到站添牙=]
哈哈哈哈哈*________<

  
2006-06-19 09:57 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆,*
任何閒雜人等不得抄襲,.* =]


  

▲-!!..*如果.+ !!...]
  

                         

 



                    

                           



 




                          2006 年 6 月 17 日  星期六                                  
               
               我要繼續同你們[[要癲得癲]]!. . .,好嗎?

                   

..?*   

    


不要緊 不要緊 沒人在每科都得到一百分
可以等 可以等 高與低等但求做足不枉等等
難道有名次 溫書先開開心 ?

  
2006-06-17 12:25 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆,*
任何閒雜人等不得抄襲,.* =]


  

▲-!!..*如果.+ !!...]
  

                         

 



                    

                           



 




                          2006 年 6 月 14 日  星期三                                  
               
               我要繼續同你們[[要癲得癲]]!. . .,好嗎?

                   

唉.*   

    


唉...... ...英作"""

差.....差......差......差............差........差 ............

英文....... 點好呢!??

雖然好似好易,,但吾知點解次次都差,.....

今日放學,,我自已返屋企`

返到去..冇野做添`\/_\/"

聽日考英文AND中文....

等陣先溫`....我應誠過<你地>實做到的!

你要[[加油]]*牙BIBI*!!!!!!!

GOOD LUCKY`*

呵呵......等緊你地2餐飯仔>V<"

  

2006-06-14 12:17 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆,*
任何閒雜人等不得抄襲,.* =]


  

▲-!!..*如果.+ !!...]
  

                         

 



                    

                           



 




                          2006 年 6 月 11 日  星期日                                  
               
               我要繼續同你們[[要癲得癲]]!. . .,好嗎?

                   

HAHA.*   

    


,不得了

=]
竟有溫書
感覺..

  

2006-06-11 10:42 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆,*
任何閒雜人等不得抄襲,.* =]


  

▲-!!..*如果.+ !!...]
  

                         

 



                    

                           



 




                          2006 年 6 月 11 日  星期日                                  
               
               我要繼續同你們[[要癲得癲]]!. . .,好嗎?

                   

100問=]   

    


1* 今日係幾號: 4月23
2* 有心理準備做呢100條未: 有
3* 最鍾意聽咩歌:
     衛詩AND JANICED歌                                                                                                                                                                    
4* 你有無潔癖: 冇
5* 鍾意ICQ定MSN多:MSN
6* 用8個字形容你自己依家既心情: 唔錯唔錯幾好幾好!!
7* 最後一次睇咩戲: NO*
8* 住係邊區: 葵涌 區
9* 最想得到咩: 好多野,-0-
10* 曾經愛過最衰既人:你LOR *PK
11* 有無後悔愛過佢: 有
12* 有無想過幾時結婚: 20 YEARS
13* 你覺得最可怕既係咩:
冇人理
14* 識得最耐既朋友係邊個呢:\./7頭 ..HA*牙怡
15* 如有識左幾耐: 5年瓜
16* 日記網址係咩:
http://blog.qooza.hk/wawa10502
  <---多D上黎喇...*
17* 最討厭的人或物: 系* ..<
18* 屋企電腦係唔係廢既: 一時時!!!!!!!
19* 最想多謝邊個 :  你你你你..............."
20* 近排有咩令你有好大壓力:就黎考試.>00<
努力牙"比牙火體!
21* 有無得罪過人: 有,咁又點
22* 如果有得罪左邊個:關你叉事咩. ."
23* 用咩牌子既筆做功課: 冇牌子 wor!@!
24* 做呢100條煩唔煩惱呀: 暫時唔既 /_+
25* 第一次拍拖係幾時: 小六. . " 
26* 記咩最叻: 想記既野 >w<
27* 有無講過粗口:SURE有
28* 最
討厭天氣
好熱好曬
29* 最鍾意哪細理: ??WHAT
30* 鍾意男定女:男,
31* 支唔支持同性戀:唔支持
32* 最討厭的數字: 4,
33* 喜歡邊一類型既男性或女性: 細心對我!!!
34* 有咩秘密唔同人講:勁難份釋既心事 ,,
36* 數出你最愛既朋友: 牙怡,方包,小娜,牙火-33-,安仔,珊珊,等"
38* 係唔係乖學生: 唔係 LOR......./+
39* 依家悶嗎:悶 . . .  .好悶. . . .勁燜.   .. .帶我去蒲LA"
40* 數口叻唔叻: 勁屎,勁差,食蛋有我份-0-
41* 去開邊間超級市場: 百佳
42* 你覺得你係咩人: 唔係好人

43* 口頭禪係咩: 唔定
44* 怕唔怕黑: 怕,
45* 上網多數做咩: 打日記,MSN,睇人地日記,睇下相,論壇
46* ICQ no.係咩: 252975230
47* 會唔會日日都打日記:唔 會
48* 幾度先會開冷氣: 覺得熱就開
49* 偶像係邊個: jANicE...霆蜂
50* 做左一半啦開唔開心: 冇咩特別
51* 最喜歡哪一套動畫: 冇
52* 細細個個時得唔得意: 得意 ...好哪肥
53* 有D咩古怪既習慣: 冇,
54* 覺得自己尚算正常嗎: 一時時喇,呵
55* 做過最LOR既事: 好多""
56* 讀近咩班: 2C*
57* 有咩事係你依家既人生轉淚點: 伊家唔知....可能一陣知>333<
58* ICQ HANG左你會點: 炆囉
59* 有無呃過最愛既朋友: 有 """唉+
60* 最鍾意香港邊一到: 唔悶就得
61* 最鍾意講既單字:唔定
62* 最討厭咩戀情: 單戀
63* 鍾意睇邊一類型既戲: 搞笑''''
64* 鍾意韓國定日本多D:2個都意                                                                                                                                                                                                                                                      
65* 點解鍾意呢個國家: 冇諗過 ..BUT日本就IN"
66* 最怕既動物: 好好好多..."
67* 依家有咩目標: 儸好D分. .  .比我應誠過一D人體//!
68* 最想學習哪一種語言: 英文 ....................日文++!
69* 你覺得邊一個作家既書最好睇: 唔知
70* 如果要你放棄一樣:愛情,親情,友情.你會選哪樣: 親情
71* 有無打ICQ N/A MESSAGE: 有
72* 見到咩人會即刻OFFLINE:冇 WOR..."
73* 電視劇值唔值得追: 值得 "=]
74* 會唔會幫呀媽做家務: 會,,勁多LOR=]乖MA?/
75* 你係屬於被動定主動既人: 被動
76* 形容你最討厭既人個樣: 面目可憎,樣衰,
死姣系
77* 上網最唔好既地方係咩: 睇到冇野好睇
78* 有無用BIT TORRENT(即BT): 試過
79* 有無想過要整容: 有牙 . . . .."
80* 覺得自己野蠻嗎: 幾架,一時時LA
81* 有無界過手: 有, BUT
伊家唔會的了=]太ON句BA
82* 最想養既動物:DOG
83* 覺得自己衰唔衰: 衰 GA..有時
84* 有無兄弟姊妹: 有 "=]
85* 係唔係淆底怪: 唔係
86* 最唔相信邊個:愛人,難保他朝變心
87* 如果有個傻仔/女話想溝你,你會點: 扮唔知
88* 見過最核突既事:見過 *
89* 屋企有無種花: 無
90* 返學會唔會著冷衫: 凍就會"多數NO
91* 有無鍾意人: 有
92* 最鍾意咩顏色:紅色VERY LIKE 
93* 牙JAY定EDISON靚仔D: 咁係EDISON
94* 知唔知道神係咩: 咁係知喇
95* 上咩堂先會訓覺: 數學,,英文
96* 覺得你自己係屋企有無自由:憮
98 鐘意既運動係咩:NO
99.塔咩車返學: 小BA
100* 眼唔眼訓: NO...."""""


  

2006-06-11 10:24 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆,*
任何閒雜人等不得抄襲,.* =]


  

▲-!!..*如果.+ !!...]
  

                         

 



                    

                           



 




                          2006 年 6 月 11 日  星期日                                  
               
               我要繼續同你們[[要癲得癲]]!. . .,好嗎?

                   

_____"   

    


姣西好索!`x)

未免自蠶懊惱
令我小小憎你太風騷

 

好悶,,

玩玩下100問先* 

有些人/仍未了解我性格 ,, 
    憑什麼"可以批評我    
                    \./ ..DIU

聽日又反學LUU*

WHY個個星期

總有一日比MISS OR牙SIR捉-0-

呢個星期

總好似有好多野應付*

 

 

  

2006-06-11 09:48 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆,*
任何閒雜人等不得抄襲,.* =]


  

▲-!!..*如果.+ !!...]
  

                         

 



                    

                           



 




                          2006 年 6 月 9 日  星期五                                  
               
               我要繼續同你們[[要癲得癲]]!. . .,好嗎?

                   

哇哇*行雷   

    


行雷!怕怕雷聲>333<   
        個天好黑黑黑*

  
2006-06-09 10:10 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆,*
任何閒雜人等不得抄襲,.* =]


  

▲-!!..*如果.+ !!...]
  

                         

 



                    

                           



 




                          2006 年 6 月 9 日  星期五                                  
               
               我要繼續同你們[[要癲得癲]]!. . .,好嗎?

                   

魚皮*=]   

    


金DAY唸住早D起身_本身想約牙吉去食早餐的!!=]
B
UT最衰遲左....唔知醒-3333-SORRY___*
又要遲多幾日了=]
7.30分出門口. . . . "遲到>0000<
死人401又遲來+塞車>___<FUCK
ING.............=]
SO叫方包個D去街屎等
ME//哈哈...魚皮野來了=]
我以為............-000-
C徒係方包!!就過去=..=
仲有以為個D人係君君個D=] 唉...........*=]
個時C徒<哀>晒LOR,,
HAHA=]過左陣-.....-方包D黎左了=]
就將岩岩D野話返比佢地聽-|/-KEKE))今日落好大雨WA*
個天黑晒=]仲以為零晨4/5點....我地猛緊咒個天快D紅色牙*=]
點知普通話堂比我講中左=]哈
哈哈哈哈哈-^口^-HAPI死我地了/..+
成班癲晒牙. . . .
"最衰又要上埋仆街中文堂=]煩死死死死死人喇!!!=]
12.40放左我地****之候MISS又留左我地一陣就同嘉寧個D去青衣城食M記
">000000<好味=]TODAY問左MISS LAN係咪中3 D人去參觀<西貢璧屋>
問佢係咪..見到一個之前係<明愛"讀過GE學生. 哈..>333<牙火=]你無呃我WoR*
埃....我到好想快D去探YOU牙=^=好掛住你牙...>V<!!BUT呢幾日要考試+無時間
我又唔記得寫信比你....又要你等喇>@@<唔洗掛住我噶..哈哈
                     ●●笑×.,."不等於我快樂]°:`+|!*'-°° _,*

  
2006-06-09 08:37 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆,*
任何閒雜人等不得抄襲,.* =]


  

▲-!!..*如果.+ !!...]
  

                         

 



                    

                           



 




                          2006 年 6 月 8 日  星期四                                  
               
               我要繼續同你們[[要癲得癲]]!. . .,好嗎?

                   

煩>00<"   

    


點解點解點解丫!?     

嗚嗚..嗚嗚..


乜都
也要我去承擔'' >/\<''

點解要鬧我呀.. 關我咩事呀!!

好像咩都係我錯咁.. /_+ 又話我懶.=00=

8...  心已死'' ..  /3\''

↑ [ 吹下水 ]  -3333333333-''

唉*...

為什麼總是我的錯!'' ?

我成日刀為左屋企做咁多野..BUT..."仲話我懶*好恢

難道是.. 我真的有問題嗎?..  是我的錯嗎.. ?''

{眾人} 你好有問題.. 聽日去【青山】Check下''  

哈......>"<

  

2006-06-08 09:36 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆,*
任何閒雜人等不得抄襲,.* =]


  

▲-!!..*如果.+ !!...]
  

                         

 



                    

                           



 




                          2006 年 6 月 7 日  星期三                                  
               
               我要繼續同你們[[要癲得癲]]!. . .,好嗎?

                   

遇到*..:   

    


     首歌勁好聽牙>000<
遇到

你身上專屬的陌生味道 是我確認你存在的目標
不用來回張望了 直到今世 我們相隔著一條街角

這個久了我還是可以看到 感覺得到你對我的重要
不會被天黑天亮打擾 你每一次的溫柔我都想炫燿

我們繞了這麼一圈才遇到 我比誰都更明白你的重要
這麼久了我就決定了 決定了 你的手我握了不會放掉

我們繞了這麼一圈才遇到 我答應自己不再庸人自擾
因為我要的我自己知道 只要你的肩膀依然讓我靠

  
2006-06-07 08:22 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆◆,*
任何閒雜人等不得抄襲,.* =]


  

▲-!!..*如果.+ !!...]