Create a MySpace Playlist at MixPod.com
哈哈哈...
today我地班整左個生日會,,幫08年9月到宜家3月ge同學仔>3<慶祝生日*3*
最初我,,玲,,寶,,婷,,珊一齊坐坐>v< 係度玩玩@w@
玩玩下,,我同玲見到黑板寫住"今晚唔好睇大冬瓜..." 我同玲就諗:有得睇咩? 跟住我地就出去黑板寫"有得睇咩?" 玲仲要+多個豬鼻係個問號到>3< 激死我啦...@ @"
跟住,,婷,,珊見到我同玲......(閱讀全文)