Create a MySpace Playlist at MixPod.com
今日係上完尾果一堂,,我地上半班(1-21號)就番課室,,但係係番課室ge途中,,我同另外果兩個fd,,遇到一D不快ge事,,
我好唔開心囉,,要講果樣野係咩,,有幾難波,,唔講咪做動作囉,,又話邊個包剪x輸左就邊個講,,都唔係ge,,反而仲要係第三者話番比我知囉,,
佢地話驚佢地話左比我聽之後我會打人,,錦佢地可以叫我唔好打人架嘛,,包剪x輸左果個走左佬,,自己番左課室,,另外果個又係錦,,果時得番......(閱讀全文)