今日去到之後..我地要行半個中下山..好鬼死hot牙..
好鬼辛苦牙...半個中之後.我地就要開始我地ge 旅程..
行石澗..攀山泄水..隻腳花曬...又傷左...d花草樹木係咁起我隻腳上面畫畫.
畫到我隻腳花曬..總共傷左14個傷到喇..最短都2.5cm..最闊有0.5
由10點幾行到5點幾牙...中間就游左1個中水.(玩埋跳水添牙).
食野又個幾中.累死.....之後仲要行(其實係爬架)半個中上番山.
起個到識左個女仔..幾靚女..so我地係咁同佢玩..d性格好似yoyo牙佢...
聽日仲要去玩獨木舟..我隻腳好痛牙...
今日影d相相未有住..聽日再比大家睇牙..!!!!!!!!!! |