| «‹ May 2021 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | | 1 | | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | | 30 | 31 | |
|
2006 年 11 月 10 日 星期五  |
俾師傅打牙@_@  |
今日返去磨石..哈~阿傑磨極都爛既~好抵死
就放學個陣..師傅叫[雄哥]..叫[牙雄]..我.阿豆同一個fd就跟住叫
[雄]~~拉到長一長跟住[哥]!好好笑
之後師傅傾完計返去打我地/_\俾佢鐘左3野-.-哈~但好好笑
放學同富佢地放..係天華落行下..睇下撞唔撞到文詩..佢又去左坐車/_\
返屋企食飯..聽日又唔洗開工..聽講座!
|
| 刊登時間:2006-11-10 11:14 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
tongzhouren001 於 2015-06-05 04:44 PM 發表:
とてもいい感じです!ありがとうございます∼!引き続き頑張ってくださいね!
|
|