| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 7 月 24 日 星期一  |
出去浦喇>3<  |
今日9點幾起左身..但又好精神-0-~
之後我媽就出左街..肥佬之前打比我話佢打完通頂返緊屋企
我就打番俾佢叫左佢上來我屋企喇~之後係度傾下計
打下機,食下野咁,仲係度cut歌,,好好笑..之後佢眼訓嚕~訓左1個鐘= =!
過多陣我就同佢一齊過左佢屋企喇..上到去..熱死喇=,=佢就沖涼洗衫
之後仲係樓下等光華,,等左幾個字佢打來同我講佢唔去,俾我zyx佢
之後飛的的去到銀座~第一件事去拎錢先~再去打機嚕~
阿虎!!我永遠睇小你~帶我細妹來又唔睇住佢,,由佢一個係出面傾電話
你都算是xyz喇..好在佢無事-.-!打完都10點幾喇~
之後返頌富達達食野..飽~又好笑..哈~打比細妹..哦..原來你又.....
之後我.肥佬.南.岑文4個就飲酒..買酒個陣好唔開心..上到球埸自己飲左1枝先~又好飽=,=
之後係度玩..玩左好耐..阿南超好笑..係球埸大叫..哈~笑到肚痛..哈~
之後我地又係球埸大叫[鄭彬呀.你打比我喇]..之後阿南又加多句..佢自己係度叫[鄭彬呀!求你應下我喇]
哈哈..笑到成班肚痛..哈哈~之後就落左頌富出面個公園仔度..玩..訓覺..
|
| 刊登時間:2006-07-26 02:02 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 7 月 23 日 星期日  |
悶左成日>3<  |
今日11點幾就起左身喇,食完野又係打機打機打機
3點幾我阿媽去買野,咁我諗住去買煙喇,落到樓下佢企左係度等朋友
我即刻返番屋企先,之後去個廁所又落去喇
上到屋企又打機,之後阿媽同阿爸返來喇,就食飯~好食呀(0o0)
跟住又係打機,之後佢搵我,就同佢傾左一陣,佢就訓嚕~ |
| 刊登時間:2006-07-24 12:48 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 7 月 22 日 星期六  |
返來喇>3<  |
今朝一早就起左身,因為要出東莞拎錢錢-3-"
去東莞個陣好興呀\_/原來個的士佬唔識路/_\行左好耐好耐
之後我老豆唔鋸就落左車叫第2部的士喇
終於去到拎錢個度[萬江西塘尾折遷辦],去到仲要等左好耐
個陣有個女人去嘈wo,嘈到超大聲,我都聽得明佢d東莞話既,好好笑
之後拎錢個陣好似開簽名會咁,簽左14個名同打左14個指模,爽
跟住坐車返左屋企先,拎埋野再坐車出深圳,就過關返香港嚕>﹏<
坐車個陣原來前面撞車呀,搞到等左幾個字,坐車個陣收到佢信息,
原來係尋晚既,但我個陣真係有打比佢,我以為仲收到,點知收唔到=.=無奈
坐車個陣打比佢又無人聽,擔心死我,原來佢教左靜音,
返到屋企,好累好累呀,即刻沖涼再打機. |
| 刊登時間:2006-07-24 12:44 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 |
|