今次是我第1次寫與奈奈無什麼關係的事=w=(雖然同為奈迷wwww

圖文無關的東西w
以下是前一天所準備的彈藥(掩臉
最初我們是約3點係mtr集合,不過經過前一天下川時好似團友都排唔到頭位,所以天子就叫我地早1粒鍾集合
到了8月1日我諗住去灣仔前買飛,點知全部7仔都冇哂飛囧被迫要到灣仔果間ok買,不過好彩今次間ok有搵2個職員專賣入場票的,所以唔洗排隊就買到了=w=
然後就跟古斯合會左,再等其他團友
到最後因為zkit和asa要等fd所以就被我們放置了(拖
而我地就有大t,yak醬,sk,信,古斯就先入場,但原本有人未買飛,所以大t同yak就失蹤左一陣
而在入場前就要排隊,比預計多好多人

之後一入到場就同古斯即衝去a22檔睇下d碟同古斯要換2號下川簽名籌
然後再等埋團友就一齊等去舞台前面等,果時大約2點半左右
今次就真係好誇張,見到有兩堆人坐哂係到orz仲好明顯只係為左睇中川的後來聽說他們好像是6點半就開始排隊

之後就一直等等等,去到6點幾終於洩到第1行而又近中間的位置=w=

然後舞台上有幾個表演活動,不過被我無視拿了小p在睇festa(再掩臉
之後到了7點左右就有人唱咀香園
在mc的期間台下某位中川香港fc(?)竟然好不禮貌地叫表演者快d落台....
係就係遲左時間,但都唔應該叫表演者快d落台,又唔係果個表演者想咁遲
大點在這個時候我後面有位中川的fans
到最後大約8點3就到中川出場
出場前又係慣例的叫名,不過咁多日本人你叫人叫中文,人地都聽唔明的啦lol
(雖然我也知道呢到係香港xd
待續..
|