某懶人的日記www
為了水樹奈々而設wwww
wcm011032
暱稱: 譚仔
性別: 男
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« May 2017 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
2010年11月21日@桃井は...
坑已落日記(掩面
放置完的更新W
福岡live report(未開...
嘩哈哈哈哈哈~~~
文章分類
全部 (26)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
好友名單
網站連結
水樹奈々 NANAPARTY
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 26
留言總數: 25
今日人氣: 1
累積人氣: 1839
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
現正播放:

Next Stop

2009 年 8 月 6 日  星期四   晴天


8月1日動漫節@中川翔子 分類: 未分類

今次是我第1次寫與奈奈無什麼關係的事=w=(雖然同為奈迷wwww

 

圖文無關的東西w

以下是前一天所準備的彈藥(掩臉


 

最初我們是約3點係mtr集合,不過經過前一天下川時好似團友都排唔到頭位,所以天子就叫我地早1粒鍾集合

到了8月1日我諗住去灣仔前買飛,點知全部7仔都冇哂飛囧被迫要到灣仔果間ok買,不過好彩今次間ok有搵2個職員專賣入場票的,所以唔洗排隊就買到了=w=

然後就跟古斯合會左,再等其他團友

到最後因為zkit和asa要等fd所以就被我們放置了(拖

而我地就有大t,yak醬,sk,信,古斯就先入場,但原本有人未買飛,所以大t同yak就失蹤左一陣

而在入場前就要排隊,比預計多好多人

之後一入到場就同古斯即衝去a22檔睇下d碟同古斯要換2號下川簽名籌

然後再等埋團友就一齊等去舞台前面等,果時大約2點半左右

今次就真係好誇張,見到有兩堆人坐哂係到orz仲好明顯只係為左睇中川的後來聽說他們好像是6點半就開始排隊

之後就一直等等等,去到6點幾終於洩到第1行而又近中間的位置=w=

然後舞台上有幾個表演活動,不過被我無視拿了小p在睇festa(再掩臉

之後到了7點左右就有人唱咀香園

在mc的期間台下某位中川香港fc(?)竟然好不禮貌地叫表演者快d落台....

係就係遲左時間,但都唔應該叫表演者快d落台,又唔係果個表演者想咁遲

大點在這個時候我後面有位中川的fans

 

到最後大約8點3就到中川出場

出場前又係慣例的叫名,不過咁多日本人你叫人叫中文,人地都聽唔明的啦lol

(雖然我也知道呢到係香港xd

 

待續..

 






訪客留言 (返回 wcm011032 的日誌)


YakYak 於 2009-08-16 02:47 AM 發表:
有埋圖 很專業lol"
我果篇打咁耐都未打完xd"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]