2006 年 5 月 11 日 星期四  | |
|
好好笑既一日  |
|
今日一早番到學校
玩三國. . . . . .
早會又係好熱
我揹左葉志豪個「貨櫃」
好重=.=
中史留心聽書~
maths做數
無聊~
電腦又整gif~
小息同ching食野
之後兩堂中文
miss yu罵人~
lunch冇飯食><
要同ching做excel. . .
做到12:35
then落canteen食雪條
食完就搵mak mak
睇我地個令令excel~
佢都幾滿意~(好似)
then epa吳拍波答問題好好笑~
但係我地好似過份左∼
maths堂果陣佢好似想喊咁~
普通話~
悶><
最後eng無lala比miss shiu叫左起身∼
叫我睇住個basketball=.=
放學第一時間沖落canteen食麵!
then落盛樂打波~
樹皮好好笑~^^
|
刊登時間︰2006-05-11 07:51 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 |
| « | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | » | |
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|