2006 年 6 月 23 日 星期五  | |
|
last day |
|
今日係最後一日考試(對我黎講係last day)
一早返到去溫中史
8:20開考
份卷好難=.=
9:40考完
去yauyau屋企
諗住落kw食d野先
係落kw途中見到阿雞係度喊
係度哄左佢一陣
SORRY呀
then去左吉野家食早餐
then搭mtr去yauyau屋企
去到第一時間玩winning
嬴左王曦曦11:0
ha~
then又炒sai兒
之後去學打牌
好好玩
then又玩winning
又嬴
同佢地玩winning未輸過
ha~
之後乞兒話上咸網
上左香港討論區睇咩美女貼圖
kai子
咁叫上咸網=.=
then玩炸彈人
好好玩
臨走果時yauyau係度彈佢隻狗狗條野
超變態
|
刊登時間︰2006-06-23 05:23 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 |
| « | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | ... | 24 | » | |
| «‹ June 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|