~寫心情~
寫出自己一次一次心情及經歷!
盡可能一個星期或三四日寫一次自己心情給大家分亨~
wcp
暱稱: 培培
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
我只是培培居士而已
E.M.M(改)決戰黑沙之巔...
小培培.大戰鬥.
E.M.M高二 戊 烈風傳 ...
改E.M.M外傳(高二戊烈...
文章分類
全部 (65)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 65
留言總數: 304
今日人氣: 14
累積人氣: 3467
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 10 月 26 日  星期一   晴天


久違的日誌 愉快 分類: 未分類

今日!我又開始寫日記啦!

高一生活雖然漸漸適應到~但系接種而來ge大測.負擔真系好沉重.

平時唔多溫習ge我上到高中.我都開始多左溫習.可能比周圍影響啦~~還有一個好好班長坐系前面!

雖然高中生活比起以前苦.但我都可以從苦處尋找出一絲絲甜美

在班中男生女生一樣數目下.雖說是男女平均.但女生絕大部份都唔算得出是樣貌出臮

但乍眼看下都唔差.但令我經常把目光吸引住的只有一個.因為她相比起其他.簡直可以用一句話形容呀!

"萬緣縱中一點紅"

因為她的美貌令人為之震呀!寫到呢到真系覺得自己有一點兒好色!*~*

不過我系一個比較專一男生.系唔會做出伴點越軌行為!

只會靜靜地欣賞..

不過令我頭疼ge系班主任呀!!唉~~系一個脾氣極之古怪!系一個難以應付boss級ge怪物

希望大家會睇我ge日誌!!成為朋友 

 






訪客留言 (返回 wcp 的日誌)


Tina131 於 2009-10-28 08:47 AM 發表:
有讀書WO....打出黎GE野5同d...哈哈;';;
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



LockLeong 於 2009-10-26 10:50 PM 發表:
ha~知道我好就好啦~要珍惜丫!!
仲有..係"萬綠叢中一點紅"= ="
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ChonHa 於 2009-10-26 10:26 PM 發表:
- 好野..講到好....搞野..!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ChristySan93 於 2009-10-26 04:08 PM 發表:
ha..戈戈女仔系邊個丫..?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



sandyngwengs 於 2009-10-26 12:11 PM 發表:
cm...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



jason199046 於 2009-10-26 11:59 AM 發表:
爛gag王..hehe"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



B52013142 於 2009-10-26 05:22 AM 發表:
- 培, 你想搞爛gag!?
- haha'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



wcp 於 2009-10-26 03:01 AM 發表:
可以的留言
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



jason199046 於 2009-10-26 02:28 AM 發表:
真是一篇很久的日記..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]