今日!我又開始寫日記啦!
高一生活雖然漸漸適應到~但系接種而來ge大測.負擔真系好沉重.
平時唔多溫習ge我上到高中.我都開始多左溫習.可能比周圍影響啦~~還有一個好好班長坐系前面!
雖然高中生活比起以前苦.但我都可以從苦處尋找出一絲絲甜美
在班中男生女生一樣數目下.雖說是男女平均.但女生絕大部份都唔算得出是樣貌出臮
但乍眼看下都唔差.但令我經常把目光吸引住的只有一個.因為她相比起其他.簡直可以用一句話形容呀!
"萬緣縱中一點紅"
因為她的美貌令人為之震呀!寫到呢到真系覺得自己有一點兒好色!*~*
不過我系一個比較專一男生.系唔會做出伴點越軌行為!
只會靜靜地欣賞..
不過令我頭疼ge系班主任呀!!唉~~系一個脾氣極之古怪!系一個難以應付boss級ge怪物
希望大家會睇我ge日誌!!成為朋友
|