~寫心情~
寫出自己一次一次心情及經歷!
盡可能一個星期或三四日寫一次自己心情給大家分亨~
wcp
暱稱: 培培
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
我只是培培居士而已
E.M.M(改)決戰黑沙之巔...
小培培.大戰鬥.
E.M.M高二 戊 烈風傳 ...
改E.M.M外傳(高二戊烈...
文章分類
全部 (65)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 65
留言總數: 304
今日人氣: 5
累積人氣: 3236
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 12 月 17 日  星期四   晴天


卮運的開始 不安 分類: 未分類

今天做左一件事!做左一件不知是對與錯的事!

往後的日子~要好小心!不過我沒有後悔!~太傻了我!竟然和禿鷹抗衡

可能我忍無可忍.不屑它的態度.

不過它的權力太大了.我們沒有能力抗衡它?

不知經過這次事後!抗議書還繼續嗎?

經過這次洗禮後可能以經沒有人會有這決心!

今天連累大家!在這說聲對不起!

.






訪客留言 (返回 wcp 的日誌)


elainelai520 於 2009-12-22 08:06 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ChristySan93 於 2009-12-18 10:04 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



sandyngwengs 於 2009-12-17 09:21 PM 發表:
戈份抗議書一定繼續...你5洗say sor 因為你講哂我地全班人ge心聲出黎..
我地大家多謝你都黎5到....
我會支持你嫁培培..^^
以後的日子,你要小心D啊...
5好比佢捉到痛腳啊..^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



sandyngwengs 於 2009-12-17 09:17 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



world512 於 2009-12-17 08:45 PM 發表:
Go! Go!
你能行的!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yanlao 於 2009-12-17 08:44 PM 發表:
再次比多個+油你v________v
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



skycsk22 於 2009-12-17 08:40 PM 發表:
很感謝你的挺身而出!!
在這向你道謝!!^_^"
be happy啦~
CommEnT"!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



LockLeong 於 2009-12-17 08:16 PM 發表:
你沒有連累大家...不需道歉...
你今天的行為是鼓舞了大家...你可能係先軀勇士哦...
唉...但似乎早左少少哦~
不過算啦.5做都做左啦...
但係未來呢半年都要小心啦...大家都熟悉頹鷹份人...
最鍾意玩心計...不過5緊要架...我相信班入面ge同學都會願意幫你...
總之做好自己本份就係啦...5好5開心啦...
就算佢點對你都好...你都要生存落去架嘛...
與其5開心...不如開開心心咁做返好自己ge本份...
今日踏出左呢步...你應該知道已經冇退路啦...
咁就只好大步咁向前前進啦^^~
我地高一丁班全體同仁支持你!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 多謝你GE支持同鼓勵!我好開心你咁講!我會艾下去~THX~
Posted at 2009-12-17 08:27 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



hilda_1012 於 2009-12-17 08:05 PM 發表:
我心靈上支持你
CM
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Mrs123 於 2009-12-17 07:58 PM 發表:
NONONO~~~你好勁@_@!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]