~寫心情~
寫出自己一次一次心情及經歷!
盡可能一個星期或三四日寫一次自己心情給大家分亨~
wcp
暱稱: 培培
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
我只是培培居士而已
E.M.M(改)決戰黑沙之巔...
小培培.大戰鬥.
E.M.M高二 戊 烈風傳 ...
改E.M.M外傳(高二戊烈...
文章分類
全部 (65)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 65
留言總數: 304
今日人氣: 19
累積人氣: 3289
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 2 月 11 日  星期四   晴天


我的新年 分類: 未分類

好久沒上來了...

今個新年有諗個去邊呢?

我呀!今個新年諗住完成計劃左三年GE事呀!究竟系咩事呢?現在講出黎唔好.因為完成唔到怕大家失望呀!

所以日日都好忙....仲做二.三點呀!!

今年系一個奇妙GE新年+情人節呀!!有冇諗過去邊呀?唉!我就慘啦!新年+情人節都系自個兒過.講到哩到!自己都想喊呀!

因為我GE小寶貝今年離開左澳門過年呀!!

仲有呀!如果做曬功課一定要比我抄呀!!知嗎!因為.....我系VIP

過幾日作首詩好嗎?

我希望呢!你地呀!有個超開心勁刺激GE新年+情人節!

BUY~BUY~

 






訪客留言 (返回 wcp 的日誌)


smileCharlie 於 2010-02-11 11:51 PM 發表:
好...其待你首詩...^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



PUI 於 2010-02-11 11:36 PM 發表:
希望你有一個開心的情人節!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 嗯!多謝你ge留言"小pul pul"
Posted at 2010-02-12 11:52 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ChristySan93 於 2010-02-11 09:43 PM 發表:
情人節+新年快樂..^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



K4o3x0 於 2010-02-11 07:10 PM 發表:
....
小寶貝--
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]