| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 6 月 25 日 星期五  |
| 又是無聊人打blog的時候 | 分類: 未分類 | 唉~今日11點番學唱罼業歌(我們的紀念冊)
唱到11點半就解散~係學校坐到12點1 等歐生請我地食m記A____A
歐生禁左5百蚊請我地食M記-.-用到得番47蚊咁大把
可想而知我地叫左幾多野食A___A
唔打咁多~手殘-V-''
朋友們我要cM haha~
| | 發表時間:2010-06-25 10:35 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
你隻朱丫...打左幾隻字就話手殘+___+" cmcm~
|
網主回覆
咁係呀麻打機打到手殘-V- Posted at 2010-06-28 03:13 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx Posted at 2010-06-26 10:07 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
love73 於 2010-06-25 10:53 PM 發表:
cOmm2nT=] 嘩..洗唔洗呀!!! 食到正番$47 勁.. 好利害bo
|
網主回覆
我地d薯條堆到成座山咁-v- Posted at 2010-06-26 12:19 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|