| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 7 月 1 日 星期四  |
番公聯  | 分類: 未分類 | 唉~今日番公聯~
番左一日已經唔想再番了~
真係好悶sosad
最驚就係上數學好 再聽日冇數學堂上姐a______a
唔想番夏令班呀~~~~~
唉~算了
朋友們比cm吧~a____a
| | 發表時間:2010-07-01 12:44 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
kpboy 於 2010-07-02 03:32 PM 發表:
cm
|
網主回覆
thx Posted at 2010-07-03 12:19 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx-v- Posted at 2010-07-03 12:19 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
love73 於 2010-07-01 04:41 PM 發表:
cOmm2nT=]
|
網主回覆
thx Posted at 2010-07-03 12:19 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx Posted at 2010-07-03 12:18 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
好的~''~ Posted at 2010-07-03 12:18 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
THX Posted at 2010-07-03 12:18 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|