| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 7 月 31 日 星期六  |
放假la~  | 分類: 未分類 | 放假了 A____A
一個星期裡面有4日都係屋企打機訓覺食野sosad
個3日就係學琴. . . .近排練到手指腫了
我的起心肝要減肥了 同珊子去水磄跑 [我要堅持 堅持就是勝利]<(這個白痴的句子)
又是一句[我眼訓了](打得好少野XD)
各位我要cm A___A
| | 發表時間:2010-07-31 01:35 AM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
THX Posted at 2010-07-31 12:21 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
kpboy 於 2010-07-31 06:47 AM 發表:
0.0 阿儀學鋼琴架?
|
網主回覆
不是XD Posted at 2010-07-31 12:21 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|