| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 12 月 11 日 星期六  |
無聊~''~  | 分類: 未分類 | 好似好耐冇打blog了~近排好多測驗-v-'加埋校運會女子接力扲到第3-___-''有校運會相a_a
是班服-v-

前日水左老豆幾舊水心裡過意不去-v-'
'尋日同莎莎放學之後去街去左金隆食野跟住就去左一間碟鋪到睇野
睇到一張專輯跟住買左a_a問左莎莎借30蚊kaka~
係呢-v-最近代理con(可以說是我代理)又有新優惠有意去看XD
在下面
http://www.facebook.com/profile.php?id=100001471742822
各位Cm=]多謝-v-
| | 發表時間:2010-12-11 06:01 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
GE7471 於 2010-12-15 03:03 PM 發表:
cm
|
|
|
kpboy 於 2010-12-11 10:32 PM 發表:
件班服好有風格= =+
|
|
|
vsp8ok 於 2010-12-11 08:05 PM 發表:
朱哥.CM也;
|
|