| «‹ March 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|
2008 年 7 月 15 日 星期二  |
我細個  |
分類: 未分類 |
今日我攞返之前bb仔個陣既cd出黎睇,,
我真可愛,,,(不認同就擺=[)
有d相俾你地睇=]
笑哈哈,,,唔俾你地睇=p
|
|
|
bB維:: 丫;;唔係...係蠟腸維先岩;; 你細個果時真係好可愛呀-3- 如果我係男都會溝你呀-_- 我諗果時你個面豬1定好met過宜家xD 哈;;俾1個可愛既cM你;;蠟腸維xD
|
網主回覆
-________-....我一定一定一定一定一定一定一定一定一定一定一定唔夠{林奕彤}得意
Posted at 2008-07-16 06:21 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
如果LA- -
唔好叫我 {蠟腸維}
你個{林奕彤}
Posted at 2008-07-16 06:22 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
吹波波 Posted at 2008-07-16 03:14 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
咁右係o既,,
不過有d4,5歲既男仔好q黑人憎-___- Posted at 2008-07-16 03:14 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
amy316 於 2008-07-15 02:00 PM 發表:
- -你好可愛咩...
|
網主回覆
我知,,,我永遠都唔夠你q o既-____- Posted at 2008-07-15 02:47 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|