我表叔今日終於走左la~* v *
琴日俾ar ba逼左去海洋公園./\.
同大自己10幾廿年個d人真係悶到嘔電-____-
9點出門口,,,ar嫲去左葵興mtr到,,,
等到9:30,,,佢地仲未黎,,,
完來佢地去左葵芳mtr,,,
ar嫲好野ar~咁都聽錯....
玩個d機動games個一刻唔會悶...
全日玩左2個機動games,,
真係好小l0r,,,
玩個陣超happy l0r,,
我係到回顧緊一生..xp
心諗有命返歸,,,要好好對ar ma~
撘左2次纜車-___-...
我有d畏高l0r,,,
超驚趺落去
去左睇水冇
個到熄左燈,,,
我ar嫲係到扯住我-___-大叫<ar維你係邊ar
整到我影個d相俾家姐串-/\-可惡的
去左買野,,,
諗住送俾家姐& ar哥,,
買左39+45=84..
我家姐唔要喎/_\
等開學當生日禮物送俾人,,xp
返到屋企,,,7點幾lu~
超支力ar~*
我ar ma話某親戚,,
話表叔有一次去佢地到食飯,,
佢地一個家庭俾左$500佢,,
有成$2000佢多謝都冇句,,,
真係好衰-____-...
|