ღ〝莪喓`訓 ▩
┘樹葉 染紅的時候 ⌒就到要分手__..
๑我不是哭了...是陽光折射′
weihome
暱稱: ღ不要℡你哭๑
性別: 男
國家: 香港
地區: 中西區
﹏歌♪


MusicPlaylistRingtones
Create a MySpace Playlist at MixPod.com

最新文章
2009-12-09
2009-11-09
囧囧
2009-10-11
2009 年 4 月 17 日  星期五   晴天


哇! 分類: 未分類

金日睇住d人捉蟲...

好囧.."

估唔到甘大膽..

仲以為會驚左tim--  

我唔想落去架 XD 系王子拉我落去...

捉蟲果時,見到d人好殘暴-___-(拿快子,挾,整幾下-___-

   他地開心丫...

但雄哥,王子果邊就唔系幾好拉..

踢波踢得太火拉...

差d打架...王子就好囧甘比丫sir叫左出場 ( 囧囧囧"

系到呆坐...

但某某(唔識,扯曬火果個)都好似系受左傷 0.0

最後都算系打和,沒輸到 XD( clover 入左波丫,快找他拿簽名~~ 呵呵

(但我番到屋都系得個訓-__-






訪客留言 (返回 weihome 的日誌)


ansonwong168 於 2009-04-18 10:27 PM 發表:
CMCM~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



c568985 於 2009-04-18 01:55 PM 發表:
cm~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



k901034578 於 2009-04-17 09:50 PM 發表:
cM........
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ching510 於 2009-04-17 09:27 PM 發表:
是呀! >
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



FIONASUEN 於 2009-04-17 09:24 PM 發表:
0__0殘暴??真正既殘暴係放學果陣..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



taitai4 於 2009-04-17 09:23 PM 發表:
覺得有d無聊-__-"真可憐丫d蟲~_~
回Cm呢`'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kuromi29 於 2009-04-17 09:12 PM 發表:
唉...我地下次可能養其他動物XD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kelvinyau111 於 2009-04-17 07:34 PM 發表:
c0mmenT~
D蟲好核突-.-'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



jenny070529 於 2009-04-17 06:56 PM 發表:
cM...
捉蟲幾好玩架喎
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
好友名單
日誌統計
文章總數: 27
留言總數: 175
今日人氣: 4
累積人氣: 1723
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930