Create a MySpace Playlist at MixPod.com
金日睇住d人捉蟲...
好囧.."
估唔到甘大膽..
仲以為會驚左tim--
我唔想落去架 XD 系王子拉我落去...
捉蟲果時,見到d人好殘暴-___-(拿快子,挾,整幾下-___-
他地開心丫...
但雄哥,王子果邊就唔系幾好拉..
踢波踢得太火拉...
差d打架...王子就好囧甘比丫sir叫左出場 ( 囧囧囧"
系到呆坐...
但某某(唔識,扯曬火果個)都好似系受左傷 0.0
最後都算系打和,沒輸到 XD( clover 入左波丫,快找他拿簽名~~ 呵呵
(但我番到屋都系得個訓-__-