金日去左動慢喔~
呵 -___-v
最遲系我地囧
金早同翹仔食早餐 ... xd
食完都10點11點 ...
知後打比胡so老 .......................................
他話他岩岩先坐船來囧"
知後我地無野做咪行去上環地鐵站 坐去中環等胡so老 -__-
點知落雨 -o- (時大時細 ..找地方避雨xd
11點52左右去到中環站 ,,.
在打比他 .......囧他仲未到
我地2個野系果到等到12點20分 他先到 ..
知後先坐去灣仔 .___."
到左我地諗住自己行~__~
太多人會好亂xd .. (走失
但系-__-都系同番1齊行 ..
13個人囧
仲要行左無幾耐又走散左XD
知後我地同胡so 1齊去左 周圍行...去左睇拳皇囧 ....
睇左幾陣就走左 -___-v
知後又找番我地-x-
在走散 -_-"
最後胡so電話無電呢A___A掉低他XD .. 無拉 -_-系出口等他..
知後去左食飯~翹仔食錯野xd
than ~番屋囉~ 差d仆街囧" 死王子瘋
同王子 c龜翹仔1齊坐叮~
番到屋囉lu~
訓 -3-
|