打返琴日Ge 日記
今朝8.點幾就比姑姐叫左去注冊,,
↑痴線的嗎?? 咁早,, -3-''
佢話驚多人wo,,
到左np 就搭的上[張記]
點知去到連螞蟻都冇隻,, -口-''
之後就唔知係度做乜,,
原來張記有得落街食嫁.. >V<''
好Yeah!! 返8點半,,
正!!*
跟住就去左度校服'' ><''
條裙勁勁勁`長Lo,, 仲長過菜菜個條,,
-.-''!! 上5.吋下5.吋個度''
我係黃舍,, 搞錯!!
P.E 3. 入邊我最5.鐘意個件,, T___T''
菜菜藍舍,, ><''
搞掂之後就去左買書,,
商務,, 點知去到都仲未開門,,
So 就同姑姐係np行左成個鐘,,
見到d書,,
暈~~~~~~~~~~
成大袋,, 仲要靜係一半,,
[另1.d 未有住]
又厚,又要全部係英文
/.\'' 汗''
點讀呀!
唉*
中學啦! --
咩都唔同晒,, >/\<''
之後就同姑姐去左食野,,
返屋企,, 換3過左去筲箕灣,,
1.個字, 熱
又過左去觀塘 -V-''
昆左爸b部手提過來,, 卡卡*
原本,, 佢拿左3,4部出來,,
話,,呢部比你姑姐,,
呢部你帶返去比你媽咪..
@.@'' 之後搶左1.部過來,,
比我??
佢好無奈,, 冇出到聲
咁好啦,, 係我ge 啦
佢就係度傻笑,, xD''
>V<'' 1.早就應該比我啦,,
佢咁多部手提.. -3-''
5.記得左number
想要問菜菜''
跟住又過返np,,
搵菜菜,, 等左佢成半個鐘都5.落來
\./'' 仆街的家伙
[原來佢整跌左佢媽媽部手提]
-V-'' 跟住陪佢去check眼'.
check 完都差唔多7點
諗住過去食野..
之後,, 比我撞到
@.@?'' 佢耶!!!!
[偷笑Ing..]
-3-'' 唔知點解,,
靜係撞到佢,, 個心都會係咁跳
呯呯..呯呯.. >///<''
白痴耶.. /.\''
到左11樓都仲係咁.. -0-''
都過左幾分鐘啦,, -3-''
頂唔順自己,, T^T''
又講大話了
曾經..
講過幾多次要..
最後..
真係做唔到嗎??
見到佢,, 心跳..
激死人啦!! /.\''
有冇搞錯呀!!
唔通真係要?!
中學啦, ,畢業啦,,
[ 琴日仲以為冇機會再見到佢,,
今日就撞到,, 開針呀>V<'' ]
今天只是偶然,, 以後想見到不是那麼容易的
um, 時間會沖淡1.切
不會有事的.. ><''
【安慰自己嗎??】
食完,, 偷走,, 卡卡*
菜媽媽好像,, 不是很喜歡我們這樣做''
落雨耶,, o.o''
不過過多陣就停左,,
去左和富玩.. -0-''
諗緊: 佢個陣應該係同緊肥東返屋企掛,,
落左去下邊,, 冒險樂園呀.. xD''
之後.. 我地去左Toilet 玩,,
[ Toilet 都可以用來比我地玩]-0-''
@.@'' 放心,, 老公,, 我冇對唔住你
佢係個格,, 我係另1.格
背對住背
傾心事,, -3-''
避免尷尬
佢同我講左好多野..
原來佢..
秘密,, 唔講 [封口]
其實,, 我睇得出嫁,,
可能因為我太注意..
同咪,,
我會比菜菜識諗人地感受多d,,
↑不是自大↑
可能因為,, 【透明人】吧
跟住,, 我又同佢講左個件事
/.\'' [ Thx] 菜肯聽我說
後尾,, 因為1.個陌生人ge 出現
走左,,
去海邊
呢次玩到仲癲
-3-'' 1.去到
我好似食左興奮劑,, -口-''
係度嗌..
海風迎面吹來的感覺好好! xD''
上次係飛鼠屋企做ge事
今次仲好玩
勁大聲,, 對住海,, 舒服!!
依家諗返,, 唔知點解,, 想喊.. /.\''
聽緊[孤單心事] 傷感呀!!
之後,,菜菜陪我嗌..
過多陣,, 無拉拉有對情侶跑左過去
-3-'' 偷聽?!! --* Tmd
岩岩..
我同菜菜 [你條仆街] 哈2.
唔知佢地有冇聽到=]]
玩到癲晒..
成日同佢係一齊,, 玩到好癲
Kai婆.. 去玩秋千
佢讀張記啦,, >V<''
咁,, 我以後ge 生活都可以正常''!!
哈2. 開針
玩到10點幾就返到屋企啦,,
我和菜菜永遠都是2.個長不大的女生''
>3<'' 低B ?!
不要緊,, 隨心所欲
沖涼..
訓豬豬
畢業後的第2.天
完~
|