| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 8 月 25 日 星期二  |
| ~傻傻的~ | 分類: ♀有 咩 事 呢 ? - 日... | 今日咼~~~
我一早就起左身..
就系為左令棋棋姐變白`
搞到10點到..
又要同棋姐佢出去入數咼`
入完就去左北江食左麵麵~
之後就出發去屯門~
買我所需..所要..所想~
哈哈哈
就系書包包~
哈哈哈
好㊣傢..又好靚~
仲買左樣秘密野~
不過我刀好鐘意..
佢宜家系我屋企牙`
我會好好對佢傢啦`
到果日..佢會靚靚甘出黎見人^^
跟住就同棋行牙行..
佢就去左買叉燒
哈哈哈..佢仲愉食..
真系衰~~~
跟住又去買素食~
食死我地..
我仲買左3枝筆筆..
但用2枝既價錢..好底牙`
不如比d相大家睇下啦`


系咪好似樣尼?


買叉燒!!!!!!!!


偷食~~~~


新書包牙~~~
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
今日睇左分班`
我真系真好吾知點講~
有d開心..有d吾開心
唉~~~~~
加油囉`鄭幸珠~~~
您得嘗所願`就要努力啦~
----------------------end-----------------------------
| | 發表時間:2009-08-26 12:13 AM [ 訪客留言(19) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
|