|
|
2009 年 11 月 17 日 星期二  |
| 差中史未知牙! |
分類: 未分類 |
大大大消息牙! 麥sir辭職呀!!!聽講遞埋辭職信呀 呢幾日好凍凍凍凍牙! 今日派埋中文,,,都0k 暫時中史未派[1定好低喇,,我都唔識做] 中文:34/50[都0K,,] ENG:88/114[唔錯唔錯] MATH:45/66[幾好幾好] IH:38/47[我足足溫左2日,,,搞到我only溫左ENG少少] IS:45.5/65[好差牙tt] 我問左10個IS......
(閱讀全文)
|
2009 年 11 月 16 日 星期一  |
死麥sir今日竟然冇返\3/  |
分類: 未分類 |
平時唔想佢返,,,佢就偏要返 今日想佢返黎派卷比我地 佢就竟然唔返[玩嘢牙,,,] 真系好心急想知CHI幾多分呀 不過更心急想知中史[1定好低tt] 今日合唱團 唱到無哂氣-__- |
« | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | ... | 62 | »
|