|
|
2009 年 6 月 19 日 星期五  |
今日考BK呀!  |
分類: 未分類 |
我覺得BK我應該考得ok 只係得4題唔識做 下個禮拜我考CIVIC 我最鍾意就係呢科 但係我又唔鍾意溫 CIVIC會考時事 我一定又冇曬啲分 我都唔睇news嘅 大定都要+oil考埋呢一科佢
|
2009 年 6 月 18 日 星期四  |
今日有得睇ENG Oral同埋Math嘅分啦!  |
分類: 未分類 |
上次oral我得22/40(即係55/100) 今次我進步左好多呀! 有28/32(即係82/100) 好開心呀=] 上次我oral排一百幾名 而家我有望可以係100名內啦! Math就成6點半先有得睇分(係陳家麗話比我知) 唉... 未如理想 唔想講啦 |
« | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | ... | 62 | »
|