講番琴日先..
琴日朝早我要去補習
之後又要即刻去荃灣
因為婆婆生日丫嘛
我系舅母屋企溫習
[佢]系MSN到同我傾
之後我打俾[佢]..
傾左陣``都算好
成11點先番到黎
嗚嗚..冇得系msn到同[佢]傾啦
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
今日都冇乜野好講..
只系今日我帶眼鏡番學校
好彩冇比人笑姐
[佢]就好似cut短左頭髮
...冇野好講
陣間又要去補習啦
聽日考試[你]要加油丫
My FD子都要丫!!!