您已經停留了
SIu乂茵xb10g`
wendy1998101
暱稱: kAi_茵
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
-`大家好啊;;
家姐喔>3<
7-17
7-13>和姐姐的一天...
7-10
文章分類
全部 (160)
100問!` (9)
友情!_!` (7)
心事~_~` (9)
生活=*)` (12)
思念\3/ (3)
家庭=(` (2)
特別*v*` (17)
無聊-__-v` (34)
愛情>3<` (13)
節日.3.` (4)
學校hAp!` (48)
未分類 (2)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
日誌訂閱
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 160
留言總數: 756
今日人氣: 36
累積人氣: 4191
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 5 月 16 日  星期六   晴天


5-16 開心 分類: 愛情>3<`

今日都好hApI哇~``

本身9點要去補習,,

點知我9點先起身..- -"

到9點半先去到補習...

一直補既期間都做住

個壘英文..好煩哇!!

不過俾我發現左後面有答案..

我諗住抄..

之後上msn就同婉詩傾..

大約2點2果陣,,

我就去ok到搵老公同婉詩..

佢地系到買緊雪糕,,

我都想買唷>3<

但系又吾想攞錢出黎,,

都冇買喇..

就去左蝴蝶到買鏈鏈,,

好開心喔!!^^

森都有笑唷,,

好鍾意見到佢笑xd

就去啟豐同婉詩買戒指,,

都買左喇,,

婉詩佢仲未帶,,

佢想騫哥親手為佢帶xp

森同婉詩就黎左我屋企玩,,

森就玩電腦..

我同婉詩就睇住佢玩..

佢4點半走左..

吾捨得...

不過我好歡迎佢黎我屋企架xd

依家鍾娟,,嘉玲,,旋旋..黎左我屋企

婉詩仲系到架``

不過佢好無奈..-___-

聽日騫哥得閒喇

婉詩話去打波喎!!

不過煩緊既系..

聽日去who屋企..

婉詩同騫咀咀哇=]

我一定要張呢個浪漫既情景影低,,

哈哈哈哈!!

吾打住喇,,88