|
|
2009 年 8 月 3 日 星期一  |
分分分分分班... 分類: 未分類
今日去左睇分班,
原升2B真係好
唔洗驚...
因為張學生證冇錢
7/8又要番番去=.='
真係煩!!!
發表時間:2009-08-04 01:59 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
|
|
lau228 於 2009-08-24 09:36 AM 發表:
|
|
|
baby22 於 2009-08-09 03:09 PM 發表:
|
網主回覆
0.0 Posted at 2009-08-07 11:37 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
w_yee 於 2009-08-06 05:41 PM 發表:
|
網主回覆
唔好驚! Posted at 2009-08-04 06:26 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|