wendy2013
暱稱: 思...
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
clock clock

by blog Pitatto!
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
2009 年 8 月 3 日  星期一   晴天
分分分分分班...                                                          分類: 未分類     
今日去左睇分班,

原升2B真係好
唔洗驚...

因為張學生證冇錢
7/8又要番番去=.='

真係煩!!!
發表時間:2009-08-04 01:59 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 wendy2013 的日誌)


baby_yuet 於 2009-08-29 12:47 AM 發表:
c0mM3nt;D
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



luckykiki 於 2009-08-27 12:12 AM 發表:
你都係咁話呢!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



lau228 於 2009-08-24 09:36 AM 發表:
 c0mm3nt ;)`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kayee_babiii 於 2009-08-15 08:39 PM 發表:
 cOmmenT=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



CRAZY_YANYAN 於 2009-08-12 07:19 PM 發表:
 COMMENT;d
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



baby22 於 2009-08-09 03:09 PM 發表:
 CM" FOR YOU
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



BabY_PIanO 於 2009-08-07 12:13 AM 發表:
 我都要呀-[]-
冇錢就唔比註冊...X佢!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

0.0
Posted at 2009-08-07 11:37 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



w_yee 於 2009-08-06 05:41 PM 發表:
comment
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kayee_babiii 於 2009-08-04 08:31 PM 發表:
cOmmenT=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Edwardkong 於 2009-08-04 02:21 PM 發表:
me 2c.........驚
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔好驚!
Posted at 2009-08-04 06:26 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]