|
|
2009 年 11 月 23 日 星期一  |
2009-11-23 分類: 未分類
今日終於完左個運動會啦!!
好好玩...
9:30去左跑班際8x100,
開頭個幾個都帶得好好,
之後,我就俾人過左一名,
不過,到最後得ok,
我地班攞左第三名. 
到頒獎果時,
我地班既代表景然比李悿樂落左地令!! 
有冇搞錯...
今年係最好的一年呀!!!
令到一面銅牌...
下一年繼續努力!!!!!!!
發表時間:2009-11-23 04:43 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
網主回覆
謝cm Posted at 2009-11-26 10:12 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
一定,一定...
你都要繼續努力丫!!! Posted at 2009-11-24 01:45 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|