wendy2013
暱稱: 思...
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
clock clock

by blog Pitatto!
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
2009 年 11 月 23 日  星期一   晴天
2009-11-23                                                          分類: 未分類     

今日終於完左個運動會啦!!

好好玩...

9:30去左跑班際8x100,

開頭個幾個都帶得好好,

之後,我就俾人過左一名,

不過,到最後得ok,

我地班攞左第三名.

到頒獎果時,

我地班既代表景然比李悿樂落左地令!!

有冇搞錯...

今年係最好的一年呀!!!

令到一面銅牌...

下一年繼續努力!!!!!!!

發表時間:2009-11-23 04:43 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 wendy2013 的日誌)


GuiWen_jm 於 2009-11-26 07:12 AM 發表:
comment
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

謝cm
Posted at 2009-11-26 10:12 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ChowMungMiu 於 2009-11-24 01:27 PM 發表:
下年大家都要繼續努力丫~ ^_^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

一定,一定...
你都要繼續努力丫!!!
Posted at 2009-11-24 01:45 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



love_kiukiu 於 2009-11-23 08:15 PM 發表:
c0mment~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



baby_yuet 於 2009-11-23 04:44 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]