wendy2013
暱稱: 思...
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
clock clock

by blog Pitatto!
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
2009 年 11 月 30 日  星期一   晴天
2009-11-30                                                          分類: 未分類     

今日放學去左補課,

都唔知佢講咩...

miss蕉講得仲好過鄧sir !!

補之後,

幫piano補慶祝生日,

我地成班女仔夾錢買左個魔鬼cake cake俾佢,

唱生日歌個時,

俾馮sir聽到,

之後又唱多次!!

影完大合照之後,

就一整食cake cake,

好味...

6:30走人...

29/11 Piano生日快樂!!

發表時間:2009-11-30 10:13 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  





訪客留言 (返回 wendy2013 的日誌)


Lanky 於 2009-12-12 12:24 AM 發表:
果日,每一個人都祝褔Piano真係好開心呀!!^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



tsekingfung 於 2009-12-09 07:14 PM 發表:
鄧sir好on9
佢教得又快
問佢又5答
仲冇lala罵我
俾功課又多
日日踏人(5係幾好成積果點人)
踏人又5俾面
所以我先轉校
見到佢要洗眼
討厭死人既金魚佬
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



tsekingfung 於 2009-12-08 06:06 PM 發表:
鄧sir 係kai子
正on9仔
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你點可以敢話佢嫁...
Posted at 2009-12-08 10:39 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



BabY_PIanO 於 2009-12-07 09:35 PM 發表:
c0mm3nT`
多謝呀!
我好開心>3
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

好開心就好啦!
Posted at 2009-12-07 10:38 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



hkhide2 於 2009-12-01 08:18 PM 發表:
CM
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



love_kiukiu 於 2009-11-30 10:51 PM 發表:
c0mment
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



jennie9247 於 2009-11-30 10:19 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx
Posted at 2009-11-30 10:24 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]