|
|
2009 年 12 月 27 日 星期日  |
2009-12-27 分類: 未分類
Jennie生日快樂呀!!
本來今日係同你去joey個簽名會..
但係我呀媽又唔俾我去..
所以同唔到你去...sor...
---------------------------------------------------------------------------
琴日,
去左jennie屋企到慶祝佢生日
好好玩..
我地又睇番個套鬼片啦.....
3:00走人..
發表時間:2009-12-27 03:34 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 
 
|