wendy2013
暱稱: 思...
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
clock clock

by blog Pitatto!
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
2010 年 1 月 2 日  星期六   晴天
2010-01-02                                                          分類: 未分類     

我又去完camp返黎lu..

今次去長洲,

2009/31/12搭車+搭船,

去到長洲就一齊照左張大合照,

之後,就去左我地既營地,

我地行左十幾公里既路...

好辛苦呀!!!

簡介,好悶..

分房,得三個好仔一間房..

一開始個個活動就係觀察植物..

悶到死呀!!

3點幾行五5點幾,真係羅我命!!

6:00食飯飯,

之後,玩蒙眼遊戲..

整水火箭..

玩完,去左打打羽毛球

11:00落山玩同倒數..

好開心呀!!

12:xx去沙灘玩水火箭,

好玩...

1:00返房,玩到3:xx先訓

----------------------------------------------------

2010/1/1

要落山食麵包,想嘔!!

因為夜晚要BBQ+整糖水先要落山!!!

我個組整綠豆沙,

12:00食lunch,

 之後,要玩巨人梯(好恐怖),

男女一組(好xx)

好好好玩,不過成身都傷曬,

6:00 BBQ..

 我冇得食...要整糖水,

好好食呀!!!!(緊係,我同judy整加嗎..)

9:xx沖涼,

12:00,D男仔過左黎玩!!

不過好快走左...

12點幾又黎玩,

我地只可以玩到3:00,

 但係我地偷偷地繼續玩,哈哈哈!!!

 玩到3:30又走左去男仔間房玩,

 玩4:30返去訓...zZ......

 ------------------------------------------------------

 2010/2/1

 一早食完野又要落山玩,

玩,食,行街街,

1:15走lu,

搭車個時俾人偷影...

3:00返屋企,

 真係超超超超好玩呀!!!!!!!

發表時間:2010-01-02 09:39 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 wendy2013 的日誌)


GuiWen_jm 於 2010-04-14 06:38 PM 發表:
comment;)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



lily0252011 於 2010-01-27 09:18 AM 發表:
cm~鬼馬啦你!有[絲]
就梗係好玩啦..冇可否認真係幾好玩^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 有冇佢我都覺得好玩嫁啦!!!
Posted at 2010-01-27 08:51 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ChowMungMiu 於 2010-01-25 05:35 PM 發表:
CoMm3nT"★
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 thx``
Posted at 2010-01-27 08:48 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



tsekingfung 於 2010-01-03 01:16 PM 發表:
又有得去=3=
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 哈哈...
Posted at 2010-01-03 02:48 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



siuyin0426 於 2010-01-02 09:49 PM 發表:
cm!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]