|
|
2010 年 1 月 4 日 星期一  |
2010-01-04 分類: 未分類
下學期開始,
今日,
返到學校要早會,
好悶!!!
返到班房,鍾sir話調位,
我同丫彤坐... 
都好,唔洗同呀邊個邊個坐...
發表時間:2010-01-04 09:42 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
網主回覆
你開心便好了!!^^ Posted at 2010-01-30 10:55 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx =) Posted at 2010-01-23 10:20 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
Lanky 於 2010-01-18 06:19 PM 發表:
cm^^
|
網主回覆
thx ^^ Posted at 2010-01-23 10:19 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx Posted at 2010-01-23 10:19 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx :) Posted at 2010-01-23 10:19 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|