我好多野打!
前日訓覺個時無lala流x血,搞到要去toilet止血~~
昨日本身一家人去(又一X),怎知改去游水,游左四個鍾
番黎!!我曬好多~
今日番中學上堂!早上搭地鐵等BONNIE/RAINBOW!
怎知等到20分鐘唔見佢,就搭個班車走,個地鐵行個時,
我見到佢地,就搭番去長沙灣,但見唔到佢,我就直去石
X尾,怎知見到佢地!!就一齊出站,我地去錯出口,最後
都去番岩出口..我上左ENGLISH,MATHS,聖經堂-
D老師都幾好人,除左MATHS個老師><好鬼COOL!
ENGLISH,MATHS都MISS@聖經堂啊SIR,同MISS
一齊!!放學我地(BONNIE/RAINBOW)一齊番"HOME"
BYEbye..