我唔係偷懶呀!!而係沒時間打呀,不過日日都有上去睇日記ka~~
琴日得我激嬲你,你沒激嬲我咩,我一向不知幾開朗,公司d人都話
我好笑容呀 ~~
今日出門仲係好好天,岩岩食完飯又落大雨啦,呢幾日個天好唔穩定,
好在今日收早姐,收左工之後去搵呀sir,點知佢地衰到死,係咁笑我,
好累呀,返左4日12個鐘啦,真係好眼訓頂唔到,返到屋企咩都做唔到,
訓左落床到,訓到6點幾老公打來先起身食飯,老公打來果時仲未醒晒,
食完飯先打俾佢同佢傾左一陣,佢話想同心口返大陸玩幾日,又唔知人
地唔放心佢哦,只係一尾怨我~~
今日放早,听日就放假,太好啦~~好在係放假前收早,如果唔係就沒左
一日收早又要重新排過
老公你點呀~~
|