好嬲呀!!而家先睇清楚你ja,
日日都係到扮唔舒服,做唔到
就沒做啦,返屋企等人養啦!!
你唔舒服時人地都係唔舒服
ka...估唔到你咁玩心計
真係好嬲囉,又唔知你自己好煩,辭左職佢啦,一時m痛,一時又唔舒服~~
听到tiff話我知個更表,火都來埋~~你假到令我作嘔呀