今日都幾開心啦~~總算介紹左老公俾呀爸呀媽認識,我都估唔
到前幾日同呀爸話,哈哈...點知呀爸沒意見哦,所以今日就同左老
公一起食晚飯,我念我屋企人對佢都沒物嘢ge,但就有d擔心老公
屋企人唔鐘意我,呀爸仲叫佢得閒多d上來食飯...
老公,經過今日你應該都放心d ga~~