| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 7 月 28 日 星期五  |
旅行  |
分類: 未分類 |
今日公司去旅行,好開心呀,因為我要將唔開心ge嘢掉開,盡情玩,哈哈,仲念住將人拖落水,點知一去到就係到打排球,好好玩呀,好耐沒打過啦,之後有人話數字球,哈哈,雖然好幼稚,但玩果時可以咩都唔念,大家都玩得好開心,而懲罰人果時,笑死我地啦,家富,家亳俾我地玩得好慘呀,sky都好慘,睇住佢俾人掉落水,玩到累時,我就去左bbq,不過好熱,食得好少嘢...
到左就走果時,我地係到浸水,好涼呀,仲玩左好耐,好開心,不過就俾人潑到濕左,搭車返屋企果時,差dd就撞車啦...
開心完之後又係唔開心,why當我唔開心果時,往往都係只有sky知ge,好多謝你呀,sky>.<
|
2006 年 7 月 27 日 星期四  |
| 失戀?? |
分類: 未分類 |
哈哈...今日都唔知自己係到做緊咩,係今日為止,先覺得自己真真正正失戀,嗚嗚...由今日開始,我要做一個放得開過去ka人,唔去再念沒結果ge嘢...
為左唔想係屋企對住電腦亂念嘢,我食完飯就叫左2個kai子出去陪我,哈哈...之後返到屋企打日記,唔唔
听日就去旅行啦,好期待,希望听日玩得開開心心,我想玩潑水呀,邊個同我玩呀??哈哈!!听日我要拉d kai子玩先 |
2006 年 7 月 26 日 星期三  |
TO Mike  |
分類: 未分類 |
睇左你日記,好開心你放開左佢,我都希望同你一樣,但好驚自己做唔到,而且都好唔捨得份感情,但呢幾日我都念左好多嘢,覺得自己why唔去嘗試放開,why要令自己唔開心,why仲要對一份沒結果ka感情咁緊張,睇左你日記,我更加覺得係唔係應該放開佢,試下第二份感情,你會唔會幫我呀?? |
2006 年 7 月 25 日 星期二  |
寂寞  |
分類: 未分類 |
今日10點幾出到去m.k,同jayco去左唱k,念住等埋呀wing ka,但我地都打唔到俾佢,之後我地唱左一陣,佢打俾我,點知佢話岩岩起身哦,好累,唔出來,唉,超失望,唯有2個人啦,但都唔係好開心,因為佢係大陸都唔係好開心,唉...之後就去左行街,仲欠佢份禮物,之後buy左俾佢,>.<又沒左$$啦,我又buy左d3哦,好窮呀
buy完3就去接佢表妹,第一次見佢,原來佢都好好傾,又行左一陣,由於佢地今晚念住一齊去食dinner,但我又唔去,所以今次就自己返左來,返到東涌打俾呀mike,哈哈,見唔到佢,希望下次你岩時間啦...呢2次行街唔係自己行,就係自己走,好慘呀'''''''' |
2006 年 7 月 24 日 星期一  |
第一日  |
分類: 未分類 |
唉......真係唔想見到人到吵架,感覺好難受,想避都避唔到,幾時先會好得番!!
今日個心好空,成個人都好失落,好想見到你...但根本沒可能...好想見到你呀!!
听日放假啦,好想去玩,唱k,咩唔開心ge嘢都可以唔理,我听日要盡情玩,暫時忘記你,希望你
會有一刻想起過我,但我知你一定玩得好開心啦,又點會想起我呢個人呢,真係好傻...
手上的電話,幾時會嚮....
好難忍呀,好想打俾你,好驚你唔听,
都係打左俾你,好在你有听到^^,好開心!! |
2006 年 7 月 23 日 星期日  |
開心可以維持幾耐呢??  |
分類: 未分類 |
今日算係開心ge一日,因為,,,哈哈,唔講la,
返到屋企,on左msn,見到我好耐沒見ge好朋友:君.好對唔住呀,之前同你講過,考完試就會約你去街,但我一直都未有空,>.<'',原諒我呀,佢之後仲同我講,有咩唔開心都同佢講,唔好念唔開,好多謝佢咁關心我,我會ka啦,而家我都算係開心ge,唔知可唔可以一直都係咁呢,我真係唔知,我唔希望同你ge關係俾我地自己破壞,你明ma,我只係希望你講ge嘢係真,并唔係講大話,好啦,今日就打到呢到,因為好累呀~~
唔知開心可以維持幾多呢?? |
2006 年 7 月 22 日 星期六  |
有咩意義??  |
分類: 未分類 |
咩係有意義呢,我唔知呀,我開日記只係想將平時發生ge嘢寫落來,無論係開心or唔開心,仲有,可以俾到嘢我做,唔會咁悶.
好累呀,我只係想個頭唔會再痛,好難頂,咩都做唔到,岩岩又听到唔想听ge嘢,姑姑唔得閒陪我地去唱k呀,佢有嘢做哦,唉...又得我地幾個啦,唔知jayco知道會唔會嬲呢,慘啦姑姑>.<,我唔會嬲你ka,下次再一齊啦~~
p.s你要記住我ge話呀,如果你真係搵其他人頂替我,我係講真ka,唉...你要小心身體呀,你知你一就係唔病,一病就好嚴重,去camp唔好亂來呀,哈哈,自己要保重身體呀,我唔係講笑ka..... |
2006 年 7 月 21 日 星期五  |
WENDY  |
分類: 未分類 |
sky~~~你竟然唔留言俾我,好失望呀>.<
今日覺得好對唔住大家,無啦啦一下子心悄勁差,好想死,哈哈,仲同呀傻仔話,我今晚要自殺,佢驚到話唔好唔好,笑死我啦,不過,好多謝sky同fanny听我講,陪我....嘻嘻
個肚又係咁,個頭又暈番,好辛苦呀"""""" |
« | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|