wendy3747
暱稱: 唔好傻啦
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
尚無任何好友
網站連結
繍文
ERIC
JIMJIM
Manki
MIKE
SKY
VIN
老公
呀虎
呀超
自訂欄位(一)
尚無任何內容
2006 年 7 月 28 日  星期五   雨天


旅行 不安 分類: 未分類

今日公司去旅行,好開心呀,因為我要將唔開心ge嘢掉開,盡情玩,哈哈,仲念住將人拖落水,點知一去到就係到打排球,好好玩呀,好耐沒打過啦,之後有人話數字球,哈哈,雖然好幼稚,但玩果時可以咩都唔念,大家都玩得好開心,而懲罰人果時,笑死我地啦,家富,家亳俾我地玩得好慘呀,sky都好慘,睇住佢俾人掉落水,玩到累時,我就去左bbq,不過好熱,食得好少嘢...

到左就走果時,我地係到浸水,好涼呀,仲玩左好耐,好開心,不過就俾人潑到濕左,搭車返屋企果時,差dd就撞車啦...

開心完之後又係唔開心,why當我唔開心果時,往往都係只有sky知ge,好多謝你呀,sky>.<



2006 年 7 月 27 日  星期四   晴天


失戀?? 分類: 未分類

哈哈...今日都唔知自己係到做緊咩,係今日為止,先覺得自己真真正正失戀,嗚嗚...由今日開始,我要做一個放得開過去ka人,唔去再念沒結果ge嘢...

為左唔想係屋企對住電腦亂念嘢,我食完飯就叫左2個kai子出去陪我,哈哈...之後返到屋企打日記,唔唔

听日就去旅行啦,好期待,希望听日玩得開開心心,我想玩潑水呀,邊個同我玩呀??哈哈!!听日我要拉d kai子玩先



2006 年 7 月 26 日  星期三   陰天


TO Mike 驚訝 分類: 未分類

睇左你日記,好開心你放開左佢,我都希望同你一樣,但好驚自己做唔到,而且都好唔捨得份感情,但呢幾日我都念左好多嘢,覺得自己why唔去嘗試放開,why要令自己唔開心,why仲要對一份沒結果ka感情咁緊張,睇左你日記,我更加覺得係唔係應該放開佢,試下第二份感情,你會唔會幫我呀??



2006 年 7 月 25 日  星期二   陰天


寂寞 不安 分類: 未分類

今日10點幾出到去m.k,同jayco去左唱k,念住等埋呀wing ka,但我地都打唔到俾佢,之後我地唱左一陣,佢打俾我,點知佢話岩岩起身哦,好累,唔出來,唉,超失望,唯有2個人啦,但都唔係好開心,因為佢係大陸都唔係好開心,唉...之後就去左行街,仲欠佢份禮物,之後buy左俾佢,>.<又沒左$$啦,我又buy左d3哦,好窮呀

buy完3就去接佢表妹,第一次見佢,原來佢都好好傾,又行左一陣,由於佢地今晚念住一齊去食dinner,但我又唔去,所以今次就自己返左來,返到東涌打俾呀mike,哈哈,見唔到佢,希望下次你岩時間啦...呢2次行街唔係自己行,就係自己走,好慘呀''''''''



2006 年 7 月 24 日  星期一   晴天


第一日 鬱悶 分類: 未分類

唉......真係唔想見到人到吵架,感覺好難受,想避都避唔到,幾時先會好得番!!

今日個心好空,成個人都好失落,好想見到你...但根本沒可能...好想見到你呀!!

听日放假啦,好想去玩,唱k,咩唔開心ge嘢都可以唔理,我听日要盡情玩,暫時忘記你,希望你

會有一刻想起過我,但我知你一定玩得好開心啦,又點會想起我呢個人呢,真係好傻...

手上的電話,幾時會嚮....

好難忍呀,好想打俾你,好驚你唔听,

都係打左俾你,好在你有听到^^,好開心!!



2006 年 7 月 23 日  星期日   晴天


開心可以維持幾耐呢?? 開心 分類: 未分類

今日算係開心ge一日,因為,,,哈哈,唔講la,

返到屋企,on左msn,見到我好耐沒見ge好朋友:君.好對唔住呀,之前同你講過,考完試就會約你去街,但我一直都未有空,>.<'',原諒我呀,佢之後仲同我講,有咩唔開心都同佢講,唔好念唔開,好多謝佢咁關心我,我會ka啦,而家我都算係開心ge,唔知可唔可以一直都係咁呢,我真係唔知,我唔希望同你ge關係俾我地自己破壞,你明ma,我只係希望你講ge嘢係真,并唔係講大話,好啦,今日就打到呢到,因為好累呀~~

唔知開心可以維持幾多呢??



2006 年 7 月 22 日  星期六   晴天


有咩意義?? 驚訝 分類: 未分類

咩係有意義呢,我唔知呀,我開日記只係想將平時發生ge嘢寫落來,無論係開心or唔開心,仲有,可以俾到嘢我做,唔會咁悶.

好累呀,我只係想個頭唔會再痛,好難頂,咩都做唔到,岩岩又听到唔想听ge嘢,姑姑唔得閒陪我地去唱k呀,佢有嘢做哦,唉...又得我地幾個啦,唔知jayco知道會唔會嬲呢,慘啦姑姑>.<,我唔會嬲你ka,下次再一齊啦~~

p.s你要記住我ge話呀,如果你真係搵其他人頂替我,我係講真ka,唉...你要小心身體呀,你知你一就係唔病,一病就好嚴重,去camp唔好亂來呀,哈哈,自己要保重身體呀,我唔係講笑ka.....



2006 年 7 月 21 日  星期五   晴天


大家記得留言呀 分類: 未分類

thx

>o<



WENDY 鬱悶 分類: 未分類

sky~~~你竟然唔留言俾我,好失望呀>.<

今日覺得好對唔住大家,無啦啦一下子心悄勁差,好想死,哈哈,仲同呀傻仔話,我今晚要自殺,佢驚到話唔好唔好,笑死我啦,不過,好多謝sky同fanny听我講,陪我....嘻嘻

個肚又係咁,個頭又暈番,好辛苦呀""""""