真系光陰坐火箭,日月如梭。。。
轉眼間,我已經17歲la。。。不過,一如既往——屋企無人記得我生日。。。
但系,今年我過得好特別——傾城同我過!!!
今日同傾城一起落石歧買禮物俾阿芬同埋“真真”、葉董。。。
一朝早,去假日一齊搭車。
之前,區講過話俾個surprise俾我——原來系區親手整個蛋糕俾我食!
一念起,放完尼5日假期。。。我地就要各奔東西。。。超唔捨得。。。
今次,真系最後一次食傾城區地整D蛋糕la。。。
去到石岐,我地即刻去映個度揀禮物。。。
So pity。。。睇左好耐都系睇無岩。。。最後,淨系買左傾城個份——一個麥兜水樽&一個禮物袋
既然睇無岩,就轉入一個環節——買衫!
死傾城,一早已經念好去邊度邊度買衫、去邊度邊度買鞋,但系,一出門口就咩都唔記得!!!
響條步行街度,左兜右兜得個吉。。。無奈,睇睇表不經不覺又到左食飯ge timing
原本繫念住去野野園個度食日本料理,但系區又同我唔記得。。。
左行右行,居然俾我地行到去鳳源商業街!首先,系路口間西餐廳個度食中午飯
間西餐廳好有feel!!!雖然d waitress無咩笑容,但繫念翻起上次。。。差太遠la~~~
我發誓——我絕對唔會再同wing區地出去食飯!!!太受氣la!!!!
不過。。。我今日都好陰公。。。明明傾城系叫左兩分肉醬局意粉,區居然淨系落左一份。。。
搞到我淨系響度食灑d熱氣小食。。。
系等ge過程中。。。我地開始交換禮物!!!
死傾城,我真系甘大個女都未收過d甘ge禮物——Hello kitty underwear。。。。
食完飯,開始去買衫,條街個度d衫超貴,不過,我地去到一個商場,個度d衫又靚又便!
我同傾城兩個狂購之外仲買左套衫俾吖芬!!
任務完成,但系先3點幾,翻到小欖先5點,好早。。。
So翻到小欖,我地又走去游水!!!
Kaka!!!!!太開心la。。。真系節目豐富ge 一日!!!