≮臭ωεп≯嘅心情
                                歡迎各位黎到我嘅BLOG。。。
wendy381
暱稱: ≮臭ωεп≯
性別: 女
國家: 中國內地
地區: 其他地區
« May 2026 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
2009-04-21
2008-09-30
2008-09-22
2008-09-21
2008-09-14
文章分類
全部 (20)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
崔崔
媛姐
琛琛
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 20
留言總數: 4
今日人氣: 0
累積人氣: 794
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2008 年 7 月 10 日  星期四   晴天



2008-07-10 愉快 分類: 未分類

真系光陰坐火箭,日月如梭。。。

轉眼間,我已經17la。。。不過,一如既往——屋企無人記得我生日。。。

但系,今年我過得好特別——傾城同我過!!!

今日同傾城一起落石歧買禮物俾阿芬同埋“真真”、葉董。。。

一朝早,去假日一齊搭車。

之前,區講過話俾個surprise俾我——原來系區親手整個蛋糕俾我食!

一念起,放完尼5日假期。。。我地就要各奔東西。。。超捨得。。。

今次,真系最後一次食傾城區地整D蛋糕la。。。

去到石岐,我地即刻去映個度揀禮物。。。

So pity。。。睇左好耐都系睇無岩。。。最後,淨系買左傾城個份——一個麥兜水樽&一個禮物袋

既然睇無岩,就轉入一個環節——買衫!

死傾城,一早已經念好去邊度邊度買衫、去邊度邊度買鞋,但系,一出門口就咩都唔記得!!!

響條步行街度,左兜右兜得個吉。。。無奈,睇睇表不經不覺又到左食飯ge timing

原本繫念住去野野園個度食日本料理,但系區又同我唔記得。。。

左行右行,居然俾我地行到去鳳源商業街!首先,系路口間西餐廳個度食中午飯

間西餐廳好有feel!!!雖然d waitress無咩笑容,但繫念翻起上次。。。差太遠la~~~

我發誓——我絕對唔會再同wing區地出去食飯!!!太受氣la!!!!

不過。。。我今日都好陰公。。。明明傾城系叫左兩分肉醬局意粉,區居然淨系落左一份。。。

搞到我淨系響度食灑d熱氣小食。。。

系等ge過程中。。。我地開始交換禮物!!!

死傾城,我真系甘大個女都未收過dge禮物——Hello kitty underwear。。。。

食完飯,開始去買衫,條街個度d衫超貴,不過,我地去到一個商場,個度d衫又靚又便!

我同傾城兩個狂購之外仲買左套衫俾吖芬!!

任務完成,但系先3點幾,翻到小欖先5點,好早。。。

So翻到小欖,我地又走去游水!!!

Kaka!!!!!太開心la。。真系節目豐富ge 一日!!!

發表時間:2008-07-13 02:44 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 wendy381 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]